Mooie verhalen, mooi mens, minder goede vorm

Inge Hulsker 31 december 2021 Auteur
Mooie verhalen over André van Duin. Niemand kan iets negatiefs zeggen. Veel bekende Nederlanders die vertellen hoe ze André kennen, met hem gewerkt hebben. Iedereen merkt ook op dat het fijn is hoe hij, nu hij ouder wordt, rustiger en meer zichzelf is geworden, in plaats van zich te verschuilen achter typetjes.
De manier waarop het boek geschreven is, had beter gekund. De schrijver zelf komt te veel naar voren. En omdat elke persoon die hij gesproken heeft een apart hoofdstuk heeft, komen vaak dezelfde soort opmerkingen terug. Dat had volgens mij veel beter door elkaar gegooid en in logische volgorde gezet kunnen worden.
Toch fijn om te lezen over zo'n tv-icoon, die gelukkig van plan is voorlopig door te gaan.

Meer recensies van Inge Hulsker