Tilly en Poe 5

Inge 30 januari 2024
Dit was het 1e boek van MW Craven die ik heb gelezen. Een auteur die al lang op mijn #wishlist staat. Dus toen ik de oproep van Ilona zag, kon ik uiteraard niet anders dan reageren.
De cover is echt prachtig. Dat blauw en dat rood wat er vanaf spat als bloed. Ik hou er van. Begrepen dat de uitgeverij met allemaal nieuwe covers komt in deze look voor de serie. #coverlove

Het boek heeft zeker niet teleurgesteld. Een erg fijne schrijfstijl, korte hoofdstukken en visueel omschreven. De humor in het boek is ook fantastisch. Zat regelmatig met een glimlach op mijn gezicht. Love Tilly.

Ondanks dat dit deel 5 in de serie is en ik de eerste delen niet gelezen had ervaarde ik dit niet als erg storend. In het begin krijg je een korte introductie en update. Maar uiteraard wil ik nu wel de hele serie lezen.

De verschillende verhaallijnen zijn goed uitgewerkt. Wellicht dat sommige stukken wat ongeloofwaardig zijn maar ook dit heeft mij niet gestoord. Een typische whodunnit met niet 1 maar 2 locked-door-mysteries. Altijd leuk. Lekker puzzelen.

Bedankt voor het #leesexemplaar @lsamsterdam
Op naar de rest van de serie.

Meer recensies van Inge