Deel 1

Inge 06 maart 2024
Ik mocht boek dit vooruit lezen met de #buddyread van @ilonaslevenbijls Altijd leuk en gezellig. @sterrenthriller @lsamsterdam

#mijnmening #recensie
Toen ik de aankondiging voor dit boek zag was ik erg geïnteresseerd. Ik kende deze auteur nog niet en vind het altijd leuk om nieuwe auteurs te leren kennen. Buiten dat ben ik gek op thrillers. En is het ook nog eens de start van een serie. Wat ik ook altijd leuk vind om te lezen.

Dit boek las zeer makkelijk weg. Fijne schrijfstijl, mooie beschrijving, korte hoofdstukken. Wellicht was er vanaf het begin al een vermoeden van de dader maar dat stoorde mij totaal niet. Het was leuk en interessant om te lezen over Hanna en haar nieuwe start. Ik wil ook zeker meer ervan lezen. Het plaatsje Åre wordt erg mooi en visueel beschreven. Je voelt de kou in je lijf.
Verwacht geen bloedstollende thriller. Gewoon een leuke thriller voor tussendoor.

Mijn conclusie. Ik wil meer lezen over Hanna en haar struggles en nieuwe start. Dus kom maar op met deel 2.

3.5⭐️

Meer recensies van Inge