Duivelsdochters

Inge 26 februari 2024
Toen ik de oproep voor dit boek zag, had ik er gelijk interesse is. Alleen die cover al. Ik hou er van #coverlove
Hopelijk zou het verhaal net zo interessant zijn.

Een debuut is altijd leuk om te lezen. Kennis maken met een nieuwe auteur spreekt me altijd enorm aan.

Het speelt zich af tijdens de Middeleeuwen en in het hier en nu. Dit maakt het bijzonder. Geschreven vanuit Sarah en Niels die goed uitgediept zijn en welke goed naar voren komen.
De schrijfster heeft een erg fijne gedetailleerde en visuele schrijfstijl. Het verhaal is spannend heeft een goede opbouw en heeft veel historische weetjes. Een interessante wereld waar het zich in af speelt wat er voor zorgt dat je het gevoel hebt dat je er ook echt bent.

Deze historische fantasy thriller is zeker niet voor de tere zieltjes. Ik hou er wel van.
Hopelijk zijn haar vervolg verhalen net zo avontuurlijk en interessant en spelen ze ook weer af in een mooie setting.
Ik ben benieuwd naar meer.

4 sterren

Meer recensies van Inge