Familiesaga Je bent prachtig

Inge 20 februari 2024
Deze Amerikaanse schrijfster brak door met haar roman Dear Edward. Ik kende haar nog niet en dit was dus mijn 1e kennismaking met haar.
De kleurrijke cover spatte van het scherm. Prachtig.

Je bent prachtig is een intrigerende, schitterende, meeslepende en visueel beschreven roman.Voor de lezers die houden van bijvoorbeeld Isabel Allende.

Een familiesaga over een gezin met 4 dochters. De zussen zijn onafscheidelijk. Het verhaal wordt erg beeldend en filmisch beschreven. Dit zorgt ervoor dat je het goed voor je ziet. Wellicht dat er wat te veel uitgeweidt wordt over sommige wat minder belangrijke situaties, wat er soms voor zorgt dat het verhaal minder vlot loopt of lijkt te lopen. Hierdoor is het denk ik ook geen verhaal wat voor iedereen weggelegd is.

Een verhaal over sterke vrouwen. Een geheim uit het verleden wat de kop opdrukt. Familie, liefde, keuzes maken, verdriet en romantiek.

Bedankt voor het #leesexemplaar @lsamsterdam @zininfeelgood @ilonaslevenbijls @sterrenthriller
3.5 sterren

Meer recensies van Inge