Eén van haar beste boeken

Irene 12 oktober 2020
3,5 sterren

Op Het ongemakkelijke dagboek van Henry K. Larsen na heb ik alle boeken van Susin Nielsen gelezen. Adres onbekend vind ik, net als Wij zijn allemaal moleculen een van haar beste boeken (al weet ik niet veel meer van Wij zijn allemaal moleculen).

Dit verhaal bevat goede onderwerpen, wonen in een busje, armoede, bang zijn voor de kinderbescherming, verwaarlozing en zo nog meer. Dit boek is voor jongens en meiden, is vlot geschreven en bevat ook weer humor. Naast dat het lekker leest, valt er ook veel uit te halen.

De reden dat ik het 'maar' 3 sterren geef: de verhalen lezen prima en bevatten goede thema's, maar voor mij is het niet 'wauw!'. Ik lees ze graag, maar maken niet zodanig indruk dat ik ze echt onthoud. En 3 sterren is ook gewoon prima.

Meer recensies van Irene