Gewoon erg leuk!

Irene 07 oktober 2020
Verhaaltechnisch gezien zou ik het drie sterren geven. Prima verhaal en leuk om te lezen, maar niet super bijzonder in vergelijking met andere boeken. Toch geef ik er vier, omdat ik zo ontzettend fijn heb gelezen. Ik heb regelmatig zitten lachen om uitspraken van Noor, Joost of Kiki of om de regelmatig terugkerende 66 uitspraken over de moeder van Noor en Kiki.
Harrewijns humor werkt aanstekelijk, haar schrijfstijl is prettig en de setting van het Van Gogh museum is ontzettend leuk. In het Van Gogh ben ik al vaker geweest en iedere keer met plezier, de namen van schilderijen, andere musea en bepaalde weetjes herken ik.

Het verhaal zit gewoon leuk in elkaar en de manier waarop Harrewijn onze maatschappij in duidelijke en rake bewoordingen neerzet is herkenbaar.
Gewoon echt heel leuk. Snel naar deel twee dus.

Meer recensies van Irene