Lekker fantasierijk

Irene 22 maart 2020
Als je 888 miljoen wint, kun je natuurlijk je geld aan vanalles uitgeven. De ouders van Zilver bouwen een ondergronds huis waar niemand iets over mag horen, want anders komen er bedelaars en inbrekers op de stoep te staan.

Dit verhaal is zeer rijk aan fantasie en zal ook de fantasie van kinderen prikkelen. Tijdens een project over Uitvindingen komt namelijk naar voren dat je heel ver kunt komen als je creatief bent en denkt!
In het eerste deel van het verhaal komt vooral naar voren dat Zilver ‘gewoon’ wil zijn en wil spelen met Lennon in plaats van dat hij nooit mag vertellen hoe hij werkelijk woont. Leuk om te lezen hoe het huis in elkaar zit, maar hierdoor duurde het even voordat ik in het verhaal zat.
Ongeveer op de helft van het verhaal komt er meer spanning in het verhaal, waardoor het sneller leest. Zilver en Lennon blijken erg creatief te zijn en voeren hun plan tegen de inbrekers uit.

Meer recensies van Irene