Tijd is kostbaarder dan je denkt

Jaike 21 januari 2018
Jules en haar vader woonde op Everless totdat ze daar weg moesten. Jules vader haat de familie Gerling, met name Liam Gerling. Maar Jules wordt terug naar Everless getrokken. Of dit heel wijs is? Haar vader vindt van niet.

Ik wil even praten over het concept. Het hele idee dat er betaald wordt in tijd en dat tijd vast zit in je bloed vind ik zo interessant. Hoe de hele wereld hierom heen gebouwd is, is echt fantastisch. Ik ben hier zo door verrast. Het kon namelijk twee kanten op: of het was poep of het is mind blowing fantastisch. Ik koos voor de tweede optie.

Ook wil ik het even over hoofdstuk negen hebben want awww. Dit is een van de mooiste momenten uit het hele boek. Toen ik hier voorbij was vloog het verhaal zo aan mij voorbij.

Everless is de nieuwste aanwinst inĀ  mijn collectie van favoriete fantasy boeken. Het is nieuw en verfrissend wat betreft het bestaande Young Adult aanbod. Het is lekker vlot geschreven en bevat een uniek concept. Iets waardoor ik wel geboeid raakt.

Voor meer recensies en ander boekig nieuws kijk op www.jaikevsdeboeken.nl

Meer recensies van Jaike