leuk

Jaimy Smeets 12 januari 2021 Auteur
Flirten met de playboy is het tweede deel in de Flirten met-serie van Natasha Madison.

Let op: deze recensie bevat mogelijk spoilers van Flirten met de baas!

Kaleigh is een flierefluiter die geniet van het mannelijke geslacht maar er een regel van gemaakt heeft dat ze nooit vaker dan één keer met een man naar bed zal gaan.
Als ze Noah ontmoet, de beste vriend van de nieuwe baas van haar zus, springt de vonk meteen over.
Ook Noah houdt heel erg van zijn vrijgezelle bestaan en het lijkt dan ook een match made in heaven.
Totdat Noah besluit dat hij Kaleigh toch graag vaker zou willen zien, het liefst naakt en in zijn bed.
Het wordt een ware strijd voor Kaleigh om ervoor te zorgen dat hun relatie puur platonisch blijft.

Kaleigh en Noah kenden we al door hun “bijrollen” in Flirten met de baas.
We krijgen daarin ook al iets mee van hun opbloeiende relatie en het is leuk om nu hun kant van het verhaal te lezen.
Ook in Flirten met de playboy heeft Natasha Madison gekozen voor het verspringen van perspectief tussen de hoofdpersonen en ook dit keer pakt het super uit.
Hoewel de voorspelbaarheid ook hier weer een tikje aanwezig is, blijkt er toch meer onder de oppervlakte te schuilen.
Zal Kaleigh Noah kunnen weerstaan?
Het erotische aspect is in Flirten met de playboy meer aanwezig dan in het eerste deel, de titel zegt het al: we hebben te maken met een playboy en deze blijkt heel wat trucjes in zijn kast hebben.
De afwisseling in zijn repertoire zorgt ervoor dat het geen opsomming van seksuele activiteiten wordt maar dat we toch steeds iets nieuws lezen.

De verhaallijn is weer goed in elkaar gezet, makkelijk te lezen en grappig.
Deze formule blijkt nog steeds een succes.

Meer recensies van Jaimy Smeets