Heerlijk, maar lang

Janice Bakker-van As 15 juli 2023 Auteur
Het is heerlijk om weer de wereld van Twilight in te duiken, ik verloor me weer een beetje in dit boek zoals ik dat bij de oorspronkelijke serie heb gedaan.
Het was fascinerend om een kijkje in Edwards gedachten te krijgen, maar.. dat had niet in 700 bladzijdes gehoeven. Sommige stukken waren té langdradig; je leest dan vooral hoe wanhopig en onzeker Edwards gedachten waren en op de duur weet je dat wel. Daarentegen vond ik het wel leuk om te merken hoe Edward alle gedachten om hem heen hoorde, maar ook filterde en gebruikte om Bella in de gatente houden en te beschermen. Ook krijg je meer idee hoe de gaven van Alice en Jasper werken.
Toch spatte de oneindige liefde weer van de bladzijdes af en heb ik me daar heerlijk in gewenteld.

Meer recensies van Janice Bakker-van As