Mooi geschreven autobiografie

Toen ik begon aan het boek wist ik niet zo goed wat ik moest verwachten. Want ja ik kende de schrijfster niet.
Volledig met open mind ben ik erin gedoken en het boek heeft niet teleurgesteld. Helaas heb ik door een energiedip er iets langer over heb gedaan dan ik zou hebbe gewild, maar het geduld hebben heeft zeker geloond.

Nina beschrijft op een mooie manier haar leven met crohn. Hoe het begon. Hoe dat haar leven in de weg heeft gestaan, maar ook de steun die ze kreeg en hoe het afliep.
Erg mooi om te lezen met veel herkenbare stukken.
Het enige wat ik gemist heb was wat ee gebeurde in de periodes dat ze een paar maanden overslaat. Vandaar de 4 sterren.

Ik wens Nina, haar familie en andere crohnpatienten een mooi en gelukkig leven toe met veel verlichting en hopelijk uiteindelijk de oplossing tegen deze ziekte.

Ga dit boek vooral lezen als je ook de ziekte van Crohn hebt.

Meer recensies van Janine's bookadventures