Geweldig boek!

Chantal heeft een liefdesverhaal geschreven vol spanning en humor. Ik heb van elke bladzijde genoten. Had het boek dan ook sneller uit als alle andere boeken in de voorgaande weken.

Leuke karakters waarbij je je goed kan in inleven. Misschien zelfs wel sympathie voor opbouwt.

Alles wat je wilt zit erin. Denk wel dat er nog meer spanning in had gekund door het beroep van beide iets meer uit te buiten, maar snap wel dat chantal voor dit verhaal heeft gekozen om de nadruk te leggen op het liefdes deel van dit boek.
Om die reden schiet het ook niet te kort en er zit nog genoeg spanning in om echt van het boek te genieten.

Waar ik ook van heb genoten is het eind. De laatste hoofdstukken zijn geweldig en alles wat je hoopt.

Chantal heeft een verhaal geschreven dat de vijf sterren zeker waard is.

Meer recensies van Janine's bookadventures