Gaaf vervolg!

Hazel, de tweede roman van de hand Chantal van der Taelen, staat weer garant voor veel romantiek.

Wanneer je Hazel, een roodharige journaliste en Jonathan Sheridan aan acteur tieneridool leert kennen en hun verhaal zo leest zou je dat in het begin niet zeggen.
Misschien weten ze heel misschien, na alles wat er gebeurd is, nog wel een vriendschap op te bouwen. Toch?

Chantal heeft ook in Hazel leuke en sympathieke karakters met een uniek verhaal geschreven, het verhaal ziet goed in elkaar.
De misverstanden tussen beide hoofdpersonages zouden als langdradig bestempeld kunnen worden. Door de relatief korte hoofdstukken en het toewerken naar begrip voor elkaar wat in het verhaal desondanks hun lastige situatie groeit, heeft het voor mij niet zo aangevoeld.
Ik heb genoten van het verhaal en heb er helaas langer over gedaan dan ik had gewild, maar dat lag niet aan het boek maar aan mij.
Wel heeft Chantal een kleine crossover met de personages uit haar eerste boek Skye die terugkomen in dit boek.
Weer een boek wat de vier sterren meer dan waard is.

Meer recensies van Janine's bookadventures