Een tussenboek

Jolanda 07 mei 2020
Deel 7 alweer van deze serie.

‘Will Trent accepteert een undercover opdracht waarover hij tegen zijn vriendin Sarah niets mag vertellen. Wanneer Sarah echter bij de opdracht betrokken wordt omdat haar stiefzoon Jared hierbij wordt neergeschoten wordt het voor Will heel moeilijk om zijn opdracht voor haar verborgen te houden. De opdracht wordt nog complexer wanneer blijkt dat een betrokken hoofdinspecteur informatie blijkt achter te houden’.

Dit deel vond ik wat minder interessant dan de voorgaande delen. Het echt spannende deel speelt zich pas aan het eind van het boek af, en ik moet eerlijk zeggen dat ik me wat irriteerde aan Will en Sarah die hun onzekerheden over elkaar maar niet kwijt willen raken. Niettemin was het wel weer een fijne weglezer. Elke serie heeft eigenlijk altijd wel een deel wat iets minder interessant is. Een volgend deel maakt dat meestal wel weer goed.

Meer recensies van Jolanda