zo naar uitgekeken....

Jolanda Beekman 10 juni 2021
Een nieuwe King, mijn hart begon weer sneller te kloppen toen ik het bericht voorbij zag komen. Misschien had ik na het boek Het Instituut hoge verwachtingen maar dit is helaas niet waargemaakt..
Het gaat om een jongen genaamd Jamie die samen leeft met zijn moeder. Jamie heeft een groot geheim, namelijk dat hij doden kan zien en horen. Van zijn moeder mag hij dit niet vertellen tegen andere mensen.
Als zijn moeder een vriendin krijgt die werkt bij de politie wordt zijn geheim af en toe, tegen zijn zin, "gebruikt" om een en ander op te helderen. Zo hebben wij bijvoorbeeld de auteur die plotseling overlijdt en waarvan het laatste boek nog moet uitkomen. Dan eindigt de relatie van zijn moeder en die vriendin en wordt Jamie ontvoerd om erachter te komen waar de drugs zijn gebleven.

Zee matig verhaal, deed mij een beetje denken aan de film van Bruce Willis, I can see death people. Redelijk korte hoofdstukken, van enig spanning was geen sprake vond ik. Nee helaas dit is geen hoogvlieger van King.

Meer recensies van Jolanda Beekman