Heerlijk debuut

Joyce 23 juni 2022
Het boek leest zo lekker weg dat ik bladzijde na bladzijde omsloeg. Ik wilde als maar weten hoe het Lynda verging in een voor mij onbekend plaatsje in Frankrijk (niet al te moeilijk, want zoveel plaatsen ken ik daar niet). Als liefhebber van Ik-Vertrek wilde ik ook bijna dat ze geregeld wat tegenspoed had. En niets bleek minder waar. Je leeft zo mee met Lynda en haar leven
Qua personage vond ik Lynda geweldig. Wel vroeg ik me soms af waarom ze dingen op een bepaalde manier aanpakte, vooral als je weet dat ze ervaring in Frankrijk had opgedaan als au-pair.
En dan is er natuurlijk knappe Yann. Ik weet niet veel over Franse mannen, maar of daar veel verschil in zit met mannen met andere nationaliteiten, betwijfel ik. Een heerlijk personage, mede door de mails die hij aan zijn broer schrijft. Je krijgt een inkijkje in zijn gedachten.
Het verhaal draaide ook deels om de blog met recepten die Lynda bijhoudt. In het boek zelf miste ik deze recepten een beetje, maar ik begreep dat er een heus kookboek uitkomt.
Al met al een heerlijke feelgood waarbij je kunt wegdromen naar Frankrijk. Een schitterend debuut!

Meer recensies van Joyce