Ik ben verrast

Joyce Remmerswaal 06 augustus 2019
Annabel Jonk heeft me blij verrast met het boek. Begon het boek nog een beetje twijfelachtig, het had me iets verderop al snel te pakken. Het is bij vlagen haast een thriller te noemen. Er zit zeker weten spanning in het boek. Aan de hand van korte en helder hoofdstukken wordt er goed de vaart in het verhaal gehouden en wil je absoluut verder lezen hoe de zoektocht gaat aflopen. Annabel Jonk heeft een prettige schrijfstijl, ze draait er niet om heen en schrijft het neer zoals het is en dat maakt het heel erg makkelijk en vlot leesbaar. Ze schrijft met overtuiging. Annabel Jonk heeft met Desalnietbemind een krachtig debuut geschreven. Er speelt veel in het boek, maar ze weet het verhaal op het juiste pad te houden en niet te verdwalen.

Meer recensies van Joyce Remmerswaal