Vijf sterren zonder twijfel

Gisteravond sloeg ik deze #topthriller dicht! 'Na die nacht' van Karin Slaughter was een briljante thriller met een heel heftig en indrukwekkend plot.

Het een heel intens boek, waar je heel stil van wordt. Absoluut geen actiethriller, maar een heel gedegen onderzoeksthriller naar de waarheid rond willekeurige verkrachtingen, die toch niet zo willekeurig blijken te zijn. Wat kunnen mensen in en in slecht zijn. Sara, Will en Faith achterhalen met magnifiek speurderstalent en een hele flinke dosis doorzettingsvermogen de waarheid. Maar vlak zoals altijd Amanda ook niet uit, ik blijf lachen om haar tijdens het lezen. Iedereen bang voor haar, maar ook vol liefde voor iedereen. Ook Jeremy, Faith's zoon, is heel waardevol in het onderzoek en heeft een verrassing voor zijn moeder in petto.

Het plot, de gebeurtenissen, de ontknoping en uiteindelijke meesterbrein blijven je na het lezen nog wel een tijd bij, want het besef dat er zo'n misbruik gemaakt wordt van macht, ook in de realiteit, maakt je haast ziek.

Heel erg knap geschreven weer door Karin Slaughter in haar kenmerkende stijl. Direct, betrokken en de details worden niet geschuwd. Na die nacht krijgt van mij ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren zonder enige twijfel. Een heel heftig thema, perfect uitgewerkt!

@worldofthrillers @harpercollins_holland #nadienacht #karinslaughter #vijfsterren

Meer recensies van Joyce Remmerswaal