Had er meer van verwacht

JustBrankoGaming 05 april 2020
Morgan Sheppard wordt met nog vijf andere personen wakker in een hotelkamer. Niemand weet wat er is gebeurd, totdat er een timer start en een paardenkop ze heeft toegesproken. Er is een moord gebeurd en Sheppard moet de moord oplossen. Daarvoor krijgt hij drie uur de tijd, lukt dit niet binnen de tijd dan gaan ze allemaal dood.

Het verhaal z. elf begint wat wazig, je weet weinig informatie. Ga je verder het boek in dan kom je meer te weten, het begint in de hotelkamer en gaan ze terug over hoe ze er geraakt zijn. Maar iets verder in het boek wordt er teruggegrepen naar het verleden, dit gebeurt meerdere keren in het verhaal. Je krijgt allemaal stukjes uit het verleden, alleen naar het einde van het boek begonnen de stukjes in elkaar te vallen. Doorheen wordt er spanning opgebouwd, en wordt je meegezogen in het verhaal. Je kan een hele nacht piekeren over wie nu de dader kan zijn en waarom. Het einde van het boek is een beetje flauw, het is gedaan en meer weet je niet. Je krijgt enkele zinnen mee uit de toekomst die heel vaag zijn. De schrijfstijl van de schrijver vind ik goed, maar is nu niet speciaal te noemen. In het algemeen was het geen slecht boek, maar ik had er wat meer van verwacht. Het verhaal zat goed, maar soms misten er wat spanning voor een thriller zijnde. Toen ik het boek zag had ik echt een gruwelijke, enge thriller verwacht, maar dit viel wat tegen.

Meer recensies van JustBrankoGaming