Zwerfvuil

JustBrankoGaming 01 september 2019
In dit boek worden verschillende mensen in Antwerpen vermoordt, 'zwerfvuil' genoemd door de moordenaar. De Antwerpse moordbrigade, geleid door Liese Meerhout probeert deze moordenaar te stoppen en meer moorden te voorkomen. Liese zit nog niet zo lang bij de Antwerpse moordbrigade nadat ze haar oude leven in Brussel vaarwel heeft gezegd.

Dit is mijn eerste boek van Toni Coppers, dus in het begin was het lastig lezen door de vele personages in het boek. Doordat de schrijver vaak terugverwijst naar het verleden van Liese, met de nodige details, ging dit wel een stuk vlotter. Door de vlotte schrijfstijl van Toni leest dit boek zeer vlot, je kan niet stoppen met lezen. Na een tijdje kwamen er meer stukjes bij elkaar voor de mogelijke dader te vinden, als je even niet aan het lezen bent kan je uren nadenken over wie de mogelijke dader is. Het enigste minpuntje in het boek vind ik het gebruik van het "dan" woord, ik vond dat dit soms het lezen vertraagde.

Meer recensies van JustBrankoGaming