Zeer leuke plot

JustBrankoGaming 28 januari 2020
Even eerst een voorafgaand verhaal. Nadat ik enkele boeken gelezen had van Pieter Aspe, besloot ik om een paar boeken te lezen van andere misdaadauteurs. Eerst las ik een boek van Toni Coppers, en na een bezoek bij hem op de boekenbeurs, besloot ik aan dit boek te beginnen.

Het boek begint met een ongeval van Deloovere, een ex-agent die op het slechte pad terecht kwam, die met een busje crasht in een bank. Eerst ging men uit van een terroristische aanslag, maar na onderzoek bleek dat hij vergiftigd was. Maar daarna wordt een rechter vermoordt, , maar men vindt geen enkele verbanden tussen de twee moorden. Nadat er een aanslag wordt gepleegd op Liese haar leven moet ze weg uit haar appartementje. Ze belandt dan bij Nele in een hotelletje in het centrum, waar ze oogje heeft op Nele's zoon, de kok van het hotel.

Nadat ik het eerste boek had gelezen, en Coppers bekend staat voor zijn goede boeken had ik hoge verwachtingen. Deze werden zeker ingewilligd. Het boek werd goed geschreven, met de nodige spanning. Eenmaal verder in het boek, begin je de betekenis achter de titel te kennen. Top boek, verdient voor mij net geen 5 sterren doordat het op sommige momenten wat pit mist, dat er te lang wordt stilgestaan bij sommige zaken.

Meer recensies van JustBrankoGaming