Sterk verhaal

JustBrankoGaming 05 oktober 2020
Ik kwam onlangs 'De correspondent' tegen op het internet. Deze boeken trokken me wel aan, dus kocht ik enkele boeken waaronder deze. Het was zeker geen miskoop!

In het boek verhuist Arjan naar Amerika, meer specifiek naar het stadje St. Louis. Nergens anders is er zo een zware scheidingslijn tussen rijk en arm, en zwart en wit. In dit boek deelt hij z'n eigen ervaringen en hoe de werkelijkheid echt in elkaar zit. Hij maakt er alles mee vanop de voorste lijn.

Zelf vind ik het boek redelijk vlot geschreven, af en toe zitten er enkele zinnen in die ik enkele keren moet herlezen doordat ze vreemd zijn geschreven. Het boek is wel duidelijk ingedeeld in hoofdstukken, een datum zou soms nog eens helpen omdat het soms moeilijk is om zich te situeren in de tijd. Het mapje is zeker een pluspunt.

Meer recensies van JustBrankoGaming