Een spannend boek waarin je niet kan stoppen

Ik las al eerder een boek dat geschreven werd door Pieter Aspe en Guido Strobbe, en nu kwam ik dit tegen in de boekenhandel en de flaptekst sprak me aan. Telkens als ik van thuis naar kot pendel, en vice versa, begon ik in dit boek te lezen. Echter werd ik zo meegezogen in het verhaal dat ik het moeilijk langs de kant kon leggen, en thuis of op kot nog verder las. De spanning en nieuwsgierigheid wordt in het boek opgebouwd aan de hand van verschillende verhalen uit verschillende tijdsperiodes. Aan het einde van het boek smelten deze verhalen samen en wordt alles duidelijk.

Dit boek is zeer vlot geschreven want ik vloog er, jammer genoeg, door; voor mij mocht het gerust wat langer duren. Zeker aan te raden voor iedereen die van een goede thriller houdt. Ik kan niet wachten op een volgend boek van Guido Strobbe.

Meer recensies van JustBrankoGaming