meeslepend

15 februari 2018
Een heel mooi verhaal, gebaseerd op werkelijke feiten. De hoofdpersonen zijn allemaal fictie, maar het verhaal er omheen, de kinderen van klein tot groot, het weg plukken van de straat door spotters dat is in het verleden op grote schaal gebeurd. Voor veel geld werden deze kinderen doorverkocht aan de rijke. Men dacht goed te doen en de kinderen een beter leven te kunnen geven. Niks is minder waar. In dit verhaal, wordt er door middel van verhalen, documenten en blijven graven in het verleden van familie twee zussen weer bij elkaar gebracht. Het verhaal bestaat uit heden en verleden en wordt door twee personen verteld. Soms aangrijpend, maar toch met veel liefde neergezet.
Ik vond het een mooi boek, heb er echt van genoten, wilde ook echt weten of alles toch goed af zou lopen. Een feelgood verhaal, wat soms best fijn is om te lezen.

Meer recensies van