Biografie van een inspirator

Juul 27 juni 2020
Nooit eerder had ik een biografie gelezen, mijn idee was dat deze saai zouden zijn: hoe lang zou je geboeid kunnen blijven bij het lezen over het leven van één persoon...?
Michelle bewijst goddank het tegendeel: ze slaagt erin je met haa verbonden te voelen, vooral door de alledaagse strubbelingen die ze beschrijft, en tegelijk is ze een enorme inspiratiebron door vervolgens te vertellen hoe ze hier steeds op positieve wijze een draai aan weet te geven. Het is niet een verhaal van een vrouw tegen wie je opkijkt en waarbij je dus opijft, maar een verhaal dat je bij de hand neemt waardoor je het gevoel krijgt dat er voor jouzelf ook van alles haalbaar is. Een hele fijne en positieve inspiratiebron!

Meer recensies van Juul