Wat. Een. Boek!

Juul 25 augustus 2020
Ze flikt het gewoon weer! Deze dame draagt de naam Queen of Crime terecht. Wat. Een. Boek! Als je denkt dat het niet gruwelijker kan gooit ze gewoon er nog een schepje bovenop.Heerlijk!

Ik vind het boek op meerdere vlakken erg sterk en fijn om te lezen. Zoals genoemd: de ongeëvenaarde gruwelijkheid. Ik geloof niet dat ik eerder over zulke vreselijke en gedetailleerde misselijkmakende daden heb gelezen. De beelddenkers onder ons hebben het zwaar tijdens het lezen van dit boek. Maardat maakt het meteen ook zo goed.

Daarnaast vond ik het heerlijk om weer even terug te zijn bij de tijd met Jeffrey Tolliver. Het was inmiddels alzoveel boeken geleden, dat ik bijna vergeten was hoehij was. En hoe verdrietig ik was dat hij doodging. De relatie van Will en Sara voelt inmiddels al zo vertrouwd, dat je bijna vergeet dat er ooit een Jeffrey geweest is. Leuk dus om even terug te gaan. Maar ook fijn dat Will en Sara voorlopig nog blijven.

De onthulling van de dader was voor mij lang een verrassing. Eigenlijk tot het moment dat Karin duidelijk maakt wie het wel moet zijn. Ik was blij verrast met deze wending. Al klinkt dat natuurlijk vreemd in combinatie met de gruwelijkheden van de daden.

Ik kan nu al niet wachten op het volgende deel! Benieuwd waar ze ons dan weer mee zal verrassen. Dit is misschien wel haar beste boek tot nu toe. Voor mij in ieder geval wel. Mijn oordeel: GEWELDIG!

Meer recensies van Juul