Zeker feelgood!

Karin Haan 06 februari 2021
Het boek start heerlijk sfeervol en blijft dat eigenlijk ook gedurende het hele verhaal. De lezer wordt beurtelings meegenomen naar de jaren 60 en de jaren 50 van de vorige eeuw.
Ik zit al snel helemaal in het verhaal. Ik zie het hotel zo voor me en ook de hoofdpersonen. Drie vrouwen met één overeenkomst : het zijn sterke vrouwen met een verhaal. Ik wil meer van ze weten.
Ik blijf tijdens het lezen nieuwsgierig naar het verhaal. Hoe is de hoofdpersoon van dit boek, hoteleigenares Linda, gekomen waar ze nu is? Hints zitten verweven in de teksten over het verleden. In de hoofdstukken uit die verleden tijd worden dingen duidelijk. Maar nog niet alles. Dus lees ik door.
Het boek eindigt ook bevredigend en laat mij met een fijn gevoel achter. Een echt feelgood boek dus!
Ook heb ik zin in de volgende delen om te weten hoe het verder gaat met de twee andere vrouwelijke hoofdpersonen Elinor en Emma.
Voor mij vier sterren bij hebban!

Meer recensies van Karin Haan