Databescherming, een zegen of een vloek?

Karine De Gendt 29 februari 2020
Ooit over nagedacht waar al onze digitale data verzameld wordt en wat als er iemand misbruik wenst te maken van alle digitale data dat beschikbaar is?

Tim Turner wordt aangeworven door The Keeler Company naast een rijkelijk loon, krijgt hij een appartement in downtown Washington,.... dus samen met zijn vriendin start hij een nieuw avontuur. Na enige tijd komt Tim toch wel heel rare zaken tegen: data die verdwijnen, zijn rapport dat andere cijfers heeft, mensen die verdwijnen,.... Tim komt in een rollercoaster van vragen terecht wanneer hij De Vriend ontmoet en tot de ontdekking komt dat zijn vader, die Tim en Tims moeder heeft verlaten zonder uitleg, ook bij the Keeler Company heeft gewerkt... Tim krijgt argwaan maar zit hij al niet teveel verstrikt in het net van Keeler....

Evelyn raakt door de kennis van haar vader uit de problemen zodat een filmpje uit de digitale wereld verdwijnt. Het filmpje duikt echtere keel jaren weer op met alle gevolgen van dien. Is haar vader of Evelyn even schuldig als de Keeler Company?

Twee verhaallijnen die verweven worden in elkaar. Deze trekken je mee zodat je gekluisterd bent aan je boek. Jens Vern weet je mee te trekken in de verhaallijnen en laat ze overvloeien naar een spannend slot. Een pageturner die je boeit van de eerste tot de laatste bladzijde. Een super debuut! Ik hoop alvast dat Jens Vern meer thrillers gaat schrijven.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5 sterren
De macht van K een debuutthriller van Jens Vern die je niet loslaat door spannende verhaallijnen. Een slaaploze nacht doordat je wenst door te lezen of piekert waar al je online gegevens bewaard worden, moet heer wel bij nemen!

Meer recensies van Karine De Gendt