Heerlijk Eerlijk!

Karine De Gendt 19 augustus 2023
Zoek je een boek om elke dag even te kunnen vastnemen bij het ochtendgloren of bij de laatste stralen avondlicht?
Weinig tijd maar wel iets willen lezen?
Mijmer je graag na over wat je hebt gelezen?

Dan heb ik voor jou een aanrader! Eigenlijk niet enkel een boek maar ook een stukje kunst, nl. Heerlijk Eerlijk van Danny Vandenberk.

Heerlijke en eerlijke woordspelingen, een goochelen met woorden tot nieuwe woorden/betekenissen, woorden verheffen tot kunst. Het boek leest vloeiend, vlot,… maar vooral vindingrijk hoe woorden dubbelzinnig of ondubbelzinnig meer zijn dan enkel het onderdeel van het verhaal of de poëzie. Desondanks het boek heel vlot leest neem ik graag de tijd na het lezen van een verhaal of gedicht om er even over te kunnen mijmeren.

Danny Vandenberk schrijft openhartig en humoristisch. Hij flirt met fantasie of neemt een onvoorziene draai of bocht door een rake woordspeling. Je vindt het allemaal in dit bijzondere boek/kunstwerk. Ook de foto’s naast de gedichten zorgen ervoor dat het boek meer is dan een leesboek.

Laat je verrassen! Je gaat er vast en zeker van genieten en namijmeren.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Karine - augustus 2023

Bedankt Danny Vandenberk en Saskia Imbert voor de kans om dit boek te lezen!

Meer recensies van Karine De Gendt