Een onverwacht boek

Oké. Dit boek was bijzonder, het was goed, versta me niet verkeerd, maar toch bijzonder ;-). Ik leg je even uit waarom.
Het verhaal gaat over Annefleur die haar baan en vriend achterlaat om haar vakantieliefde te volgen op een prachtige reis.

Het verhaal begint heel raar. Ik was niet mee (kan ook echt aan mij liggen ;-)). Ik wist in het eerste hoofdstuk echt niet wie er soms aan het woord was, of ik nu een mail aan het lezen was die iemand had getypt of toch iemand die gewoon iets aan het vertellen was. Na een tijdje heb je dan wel door dat er sprongen gemaakt worden, vaak terug in de tijd. Soms dacht ik ook dat ik een hoofdstuk had overgeslagen, maar je merkt dan al gauw dat je alle info wel krijgt, maar niet altijd in de juiste volgorde.
Eenmaal je de schrijfstijl doorhebt, is het wel een topboek om te lezen! Het verhaal is zeer verrassend. Je denkt dat het in kanen en kruiken is, maar dan blijkt dat toch niet zo te zijn. Het boek heeft een origineel en leuk einde en dat maakte voor mij de hobbelige start wel goed. Ik heb dus een half sterretje afgedaan van mijn totaal omdat ik het echt een moeilijke start vond. Gelukkig is het helemaal goed gekomen.

Ik raad dit boek zeker aan en als je het net als mij moeilijk hebt met het eerste hoofdstuk, gewoon doorbijten. Het is echt de moeite waard!

Meer recensies van Karlijnsboekenbubbel