Terug naar mijn tienerjaren!

Kelly Meijers 04 september 2020
Midnight Sun.. het boek waar ik al jaren op wacht. Na de successen van Twilight komt Stephenie Meyer met het verhaal vanuit het perspectief van Edward. Het liefdesverhaal van Bella en Edward wordt opnieuw verteld. En weer heb ik mezelf helemaal verloren in het verhaal.

Het is fijn om het verhaal eens van de andere kant te bekijken. Je leeft helemaal mee met de strubbelingen van Edward. Zijn gevoelens zijn zo tegenstrijdig. Doordat ik alle boeken voorheen al had gelezen wist ik hoe het verhaal zou lopen, maar het voelde toch als helemaal nieuw. Ik werd er compleet in meegezogen.

Heel jammer dat ze de andere boeken niet vanuit het andere perspectief gaat schrijven, ik ben wel heel nieuwsgierig hoe hij met bepaalde situaties omgaat. Het doet gewoon een beetje pijn..

Doordat ik fan ben van Twilight, het boek en 3 dagen uit heb gelezen en mezelf weer helemaal compleet heb verloren in het verhaal, geef ik het boek 5 sterren.

Meer recensies van Kelly Meijers