Super aangrijpend en emotioneel

kessel45 22 juli 2019
Anne is een geweldig boek. Geen echt leesboek zoals we gewend zijn, maar een kroniek die je pakt en niet meer los laat.
Het leest erg fijn en gemakkelijk. Van het begin af aan tot het einde, zit je erin met je emoties, hart en ziel.
Op zeer indrukwekkende wijze is de gebeurtenis geschreven door Hans Faber en nawoord van vader Wim.
Ik was heel erg onder de indruk van de gevoelens van de familie, en zelfs van alle vreemden die mee deden aan de zoektocht.
Iedereen heeft zich voor 100% ingezet en was een opstekertje om dit te lezen. Héél aangrijpend.
Ben echter niet te spreken over de Rechtstaat. Rechters denken meer in regeltjes dan in de gevoelens van de
slachtoffers en familie.
Het is te hopen dat dit boek mee helpt een bijdrage te leveren aan een veiligere situatie.

Het was heel fijn om dit emotionele boek te mogen lezen van Hebban. Daarvoor nog mijn hartelijke dank. Eigenlijk moet
iedereen in Nederland dit boek lezen. Mijn krijgt een goede indruk wat er allemaal aan te pas komt om een zoektocht te organiseren etc..
en hoeveel pijn het doet als de zoektocht "wel" geslaagd is, maar het slachtoffer overleden.
Ik hoop dat alle familieleden van Anne het verlies kunnen verwerken en wens ze heel veel sterkte hierin. Zal erg moeilijk zijn.

Meer recensies van kessel45