SUPER SPANNENDE ACTIETHRILLER

kessel45 20 oktober 2019
Voor wat betreft de inhoud van dit boek verwijs ik naar bovenstaande recensies. Daar is het een en ander al meerdere malen in beschreven. Ik wil hierbij mijn eigen visie op dit geweldige boek geven.

De titel Schaduwstrijder geeft al aan dat er véél gaat gebeuren in deze spannende actiethriller.
Wat erg leuk is, dat is dat diverse mensen uit Pjotr zijn andere boeken ook in dit nieuwe boek een opdracht hebben. Suzanne Boyle, die een super baan heeft bij het CIA heeft een prachtige rol in dit boek, maar ook heel erg gevaarlijk.

Ik vind het een geweldig boek. De spanning is vaak te snijden en als Suzanne op een gegeven moment bewijsmateriaal gaat vinden, dan gaat ze met haar oude vriend kolonel Gideon Joubert alles onderzoeken. Tja het brengt vaak gevaarlijke situaties met zich mee. Je komt veel mensen tegen in het boek waarvan je in eerste instantie denkt ow wat een leuke figuur, maar achteraf tot de conclusie komt dat hij niet te vertrouwen is.

De schrijfstijl van Pjotr is geweldig om te lezen. Ook de kleine hoofstukken dragen hieraan bij.
Van het begin tot eind is het een geweldig spannende actiethriller. Moeilijk weg te leggen, want je wilt steeds weten hoe een en ander gaat aflopen. Maar óók vaak tijdens het lezen, is het net of je zélf mee aan het onderzoeken bent en wil je ook actie gaan ondernemen. Maar je word ook vaak door Pjotr op het verkeerde been gezet en ben je weer terug bij af.
Alle personages zijn tot het bot toe uitgewerkt. De verhaallijn en plot zijn geweldig goed opgebouwd naar het einde toe.
Je denkt telkens dat Pjotr wat prijsgeeft maar verder tot de conclusie moet komen dat je het fout hebt.

Het heeft mij veel ontspannende uurtjes spannend leesplezier gegeven, maar dat ben ik gewend van Pjotr.
Kijk alweer met spanning uit naar zijn volgende boek. Petje af Pjotr het was weer fantastisch werk wat je geleverd hebt.
Mijn dank gaat ook uit naar Thrillzone waarvan ik het boek mocht lezen en uitgeverij LetterRijn voor de verzorging en bezorging van dit geweldig schitterend boek.

Meer recensies van kessel45