Hex verwachting Vs realiteit

Kiki Luk 22 oktober 2017
Beste lezers,

Toen ik Hex ging lezen had ik hier veel over gehoord, vooral positief trouwens. Hierdoor waren mijn verwachtingen erg hoog... Helaas is het beter om niet te veel van te voren te verwachten want zo ook Hex viel mij zwaar tegen. Ik had veel meer actie verwacht, er waren veel details en het boek bouwde traag op. Steeds als ik weer dacht “ oh dit stuk is spannend “ was het zo voorbij of wist het boek mijn mening weer te veranderen naar “ Mm apart “ of naar “ dit had anders gemogen naar mijn mening “. Ook het einde van het boek viel mij zwaar tegen, ik wil jullie niet spoileren dus ik kan dit moeilijk onderbouwen.
Al met al niet mijn favoriete boek dus, helaas want ik had veel hoop voor dit boek.
Op naar het volgende boek dan maar,
Kusjes Kiki xxx

Meer recensies van Kiki Luk