Anders-Anita Terpstra

kimmi_ 05 juli 2014
Het boek begint wanneer Alma in de bossen op zoek is naar Sander, wanneer hij net vermist geraakt is.Na drie hoofdstukken lees je het je wederom het verhaal van Alma maar dan 6 jaar later. Ik vind dit heel goed gedaan. Want je leest eerst de wanhoop en daarna het geluk. Dit gaat alleen over in twijfel wanneer Alma gaat twijfelen of het daadwerkelijk haar zoon is.

Wat ik heel sterk aan dit boek vind is het feit dat je gaan de weg het verhaal steeds een klein beetje informatie krijgt maar waarmee het nog iedere kant op kan. Het geen ik heel bijzonder vind is dat je tussendoor dagboekfragmenten van Iris uit het verleden leest. Vaak geven deze informatie prijs die in de rest van het verhaal nog niet aan bod gekomen is.

Het is dus een spannend boek wat je vanaf bladzijde 1 in zijn greep houd door het verloop. Ondanks het vermoeden wat ik had over de afloop was het eind van het boek toch verrassend! Ik heb dus erg genoten van dit boek.

Meer recensies van kimmi_