Dodelijk reisverhaal..

KlaraSchmidt 14 oktober 2021
Ben een liefhebber van deze steeds bekender wordende schrijfster en heb alle boeken van haar letterlijk verslonden.

Binnen twee dagen haar nieuwste boek gelezen en hier speelt een nieuw persoon (Floor)de hoofdrol. Wat eerst lijkt op een fijne foto opdracht in een warm en mythisch land (Egypte) tezamen met een doorsnee reisgroep ontaardt in een zenuwslopende achtervolging vol achterdocht, gevaar en ontboezemingen.

De schrijfster is er wederom in geslaagd om diepte te brengen in het verhaal en vooral in het waarom van de hoofdpersoon (gedachten / angsten / zielenpijn). Het verhaal rondom Floor kun je ervaren als een spiegel. Het boek is snel, confronterend, heeft onverwachte wendingen en blijft mij verrassen. Op naar het vervolg, althans ik verwacht dat die er komt.

Meer recensies van KlaraSchmidt