Overtreffende trap

KlaraSchmidt 06 november 2022
Het euvre van deze schrijfster staat voor mij op ongekende hoogte, zeker gezien het feit dat zij uit het niets lijkt te zijn gekomen. Was haar debuut (Als het verleden .....) voor mij al een hoogstandje, de serie met Chaja in de hoofdrol is de overtreffende trap en met recht een psychologische thriller.

Verzengende stilte is het vervolg op Verbroken verleden en wederom ondervindt Chaja de gevolgen van de acties uit het verleden, hetgeen in het vorige deel plaatsvonden. De psychologische factor is alom aanwezig en als lezer ga je twijfelen aan menig persoon rondom Chaja. Daarnaast wordt de eenzaamheid en het stille gevecht binnen de gedachten van Chaja subliem beschreven. Ik ga verder niets prijsgeven over de inhoud, maar als je op zoek bent naar spanning, confrontatie en een echt moment voor jezelf zit met deze serie gebakken.

Hopelijk komt deel III snel.

Meer recensies van KlaraSchmidt