Wow, wat goed

Koen Mozambique 05 februari 2022
Ik heb deze camino niet gewandeld maar gerend als een marathon. Wow, wat een goed boek. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst 400 pagina's op één dag heb gelezen. Ik kende de schrijfster niet maar dit boek smaakt naar meer. Waarschijnlijk is het feit dat mijn (pleeg)zus ooit uit Kosovo vluchtte mee in dit positieve leesgevoel. Een reis in mijn eentje door voormalig Joegoslavië in 2007, vakanties in de Auvergne en een af en toe wandelaar van GR's. Allemaal herkenbare elementen in dit boek. Is het nodig dat ik HIER ook een korte resumé van het boek geef? Volgens mij niet. De uitgever vertelt al best veel ter promotie. De rest is aan de lezer, niet aan deze amateur-recensie-schrijver.

Meer recensies van Koen Mozambique