A Touch of Darkness

K.T. Sterling 09 september 2023 Auteur
Ik zat even in een leesdip. Ik begon aan een boek, maar het lag me steeds niet, dus ik besloot iets helemaal anders te lezen. Ik las de flaptekst van dit boek en het boeide me meteen.

Persephone is de Godin van de Lente en de dochter van Demeter, maar helaas, verwelken bloemen onder haar aanraking. Ver weg van haar moeder wil ze een journaliste zijn. Maar dan ontmoet ze Hades, de God van de Onderwereld, en verliest ze een weddenschap met hem. Ze moet leven creëren in de Onderwereld. Lukt het haar niet, dan blijft ze voor eeuwig in de Onderwereld vast te zitten.

Ik vond het een erg aangenaam verhaal om te lezen, vlot geschreven en zat er zo doorheen. Het is ook erg spicy. Veel boeken zoals deze heb ik nog niet gelezen. Ik vond vooral het personage van Hades erg goed neergeschreven, van begin tot einde. Ik ergerde me soms aan Persephone. Voor een journaliste is ze extreem naïef. En ik kon me daarom soms moeilijk inleven in haar personage.
Maar ik kijk uit naar het vervolg!

Aanrader voor wie houdt van Griekse mythologie, Hades x Persephone hertellingen en een dosis spice

Meer recensies van K.T. Sterling