Getekend leven

Lacuna1985 13 augustus 2019
Het boek begint al meteen met een spannende proloog. Daardoor was ik meteen nieuwsgierig wat er vooraf was gegaan. Vanaf het begin is er ook veel spanning en is het ook erotisch. Als je de andere delen heb gelezen weet je dat Lucas en Valerie daar erg van houden. In het begin zit de relatie goed maar er gebeurd van alles waardoor hun relatie toch op het spel komt te staan. In dit boek zit behoorlijk veel drama en spannende stukken waardoor het toch anders is dan de voorgaande delen. Persoonlijk vind ik dit het beste deel van de 3. De schrijfstijl is weer fijn en het leest vlot weg. Ik vond het jammer dat dit het laatste deel was van Lucas en Valerie maar had al begrepen dat ze nog voorbij zou gaan komen is andere verhalen. Dus helemaal afscheid nemen hoeft gelukkig niet.

Meer recensies van Lacuna1985