Een echte Feel Good

Leonie van Mil 05 januari 2020
Toen ik dit boek zag, werd ik al vrolijk van de omslag. Ik hou van die frisse kleuren en alleen dat al geeft mij een goed gevoel. Na alle positieve recensies, stond dit boek helemaal op mijn Mustread lijst. Ik zat meteen lekker in het verhaal. Hij leest fijn weg. Er lopen drie tijdlijnen door elkaar. Van één tijdlijn snapte ik de toegevoegde waarde niet helemaal. Maar ik denk dat dit gedaan is om een bepaald persoon (Bo) niet te vergeten. Want het hele verhaal draait om die ene gebeurtenis in het leven van Charlie en Carsten. Knap gedaan. Want het stoorde mij helemaal niet. Je werd van de ene in de andere emotie geslingerd en waren zo voelbaar. Dit boek is een echte aanrader als je van echte feel good romans houdt.

Meer recensies van Leonie van Mil