De schrijnende waarheid.

leentje4trixie 12 december 2019
Wat krijg je als je 10 auteurs waarvan er één een dubbele persoonlijkheid heeft vraagt om een kortverhaal te schrijven?
Juist ja een boek met 11 prachtige verhalen die mega kort zijn maar toch een hele boel informatie bevatten.
Emmelie Arents-Esther Boek-Joanne Carlton-Lara Reims-Latoya Morris-Luna Van Roosen-Nina Verheij-Pat Craenbroek-Petra Doom-Rani De Vadder-Sandra J. Paul Schreven hun kortverhaal ten voordele van VZW Nest een vereniging die dakloze jongeren helpt.
Alle auteurs zijn bij Hamley Books betrokken en hebben ieder voor zich in hun eigen genre een verhaal geschreven over en voor jongeren over het daklozenthema. want jongeren verdienen beter.

De bundel bevat elf prachtige verhalen over een schrijnend thema.
Vele onder ons staan er niet bij stil dat ook jongeren dakloos kunnen zijn want iedere minder jarige heeft toch ouders of op zijn minst een opvanggezin,toch?
Door dit onder onze aandacht te brengen tijdens de warme week van Studio Brussel en deze verhalenbundel te kopen kunnen we toch een beetje ons steentje bijdragen aan dit originele project.
De verhalen zijn met veel aandacht voor het thema geschreven en zijn tegelijkertijd aangenaam,fijn om te lezen maar ook bedroevend en verdrietig.
Ik ben blij dat ik toch een beetje kon bijdragen door dit boek te kopen.

Ook een bedankje aan Chinouk Thijsen.(redactie)

Meer recensies van leentje4trixie