Heden en verleden met mooie overgang

Lisette1982 24 september 2022
Een roman dit keer eigenlijk helemaal niet mijn genre.
Het verhaal speelt zich afwisselend af in heden en verleden. Posy is de hoofdpersoon maar ook het familielandhuis staat centraal. Een familieverhaal met lang verborgen geheimen.
Posy gaat naar een kostschool en aansluitend naar de universiteit waar ze een jongen leert kennen, echter bij haar huwelijksaanzoek, waar haar ware naam naar bovenkomt en duidelijk wordt dat Freddie bepaalde dingen uit het verleden weet. krijgt Freddie een schok en gaat hij weg. Na 50 jaar komen ze elkaar weer tegen en komt de waarheid eindelijk naar boven. Het leven van Posy is opgebouwd tot een gezin en zij worden meegeschreven in het verhaal waar ook een groot geheim in meegaat. Mooi beschreven en overgang van heden naar verleden zijn erg goed! ⭐⭐⭐⭐⭐

Meer recensies van Lisette1982