Niet in de greep van dit boek

lorrie03 24 april 2021
In het kort: De 14 jarige Mirna is een introverte puber die opgroeit in een instabiele thuissituatie. Haar moeder heeft zelfmoord gepleegd en haar vader blijkt al lange tijd vreemd te gaan. Na de dood van haar moeder komt de minnares van haar vader bij hen wonen.

Onder die omstandigheden valt Mirna voor de charmes van een loverboy, die haar in de greep houdt met loze beloftes. Wanneer ze niet meer geloofd in zijn mooie woorden komen er bedreigingen via Sociaal media

Ik vond het een draak van een boek. Het boek mist naar mening diepgang, spanning en vergt een grote dosis wilskracht om het uit te lezen, omdat ik totaal net in de greep van dit verhaal raak. Jammer want het onderwerp boeit mij enorm.

Ik zal dit boek dan ook niet aan iemand aanraden.

Meer recensies van lorrie03