Een gunst om te lezen

lorrie03 27 januari 2021
Wat een goed boek! In het boek, zit je als het ware in de gedachtewereld van een 49 jarige veearts die een obsessie heeft voor een meisje van 14 , dochter van een boer waar hij koeien voor insemineert. Hij is ook seksueel in haar geinteresseert. In de zomer is hij vaak samen met het meisje en je leest dan ook zijn seksuele verlangens naar het kind. Elke keer gaat dit een stapje verder en hij brengt ook steeds meer seksuele handelingen in praktijk.

Wat zo knap is aan het boek is dat de schrijfster me zo mee sleept in de gedachtegang van de man, dat ik af en toe echt even moest denken "o,ja dit is een fictief verhaal, en ik ben geen getuige en kan de man niet stoppen". Het boek speelt als het ware met je eigen geweten.

Meer recensies van lorrie03