Een emotionele rollercoaster

ManuelaSnoek 22 september 2019
Dankzij Hamleybooks mocht ik meedoen aan de blogtour van Stof. Enorm verwend met de leukste items mocht ik eindelijk beginnen in deze emotionele rollercoaster.

Cover:
Deze cover geeft niet veel weg van het verhaal. Het enige wat je ziet is een eenzame man, die staart naar de verte. In zijn ogen zit een bedachtzame blik. Het creƫert een spannende sfeer.

Verhaal:
Zoals we al eerder van Joanne Carlton hebben gezien, ligt haar kracht bij heftig emotionele boeken. Haar gave om gevoelens vanaf een pagina over te brengen naar een lezer, komt in dit boek weer tot zijn recht. Met emotionele momenten, goed beschreven personages en een geweldig concept, heeft Joanne weer een topper van een boek geschreven. Het gaat over liefde, verlies, het noodlot en een onoverwinnelijk gevecht om te overleven in een wereld bedekt door giftig stof.
Ondanks dat ik het einde al had verwacht en tranen met tuiten heb gehuild, vond ik het een prachtig verhaal. En ga ik hem in de toekomst zeker herlezen.

Conclusie:
STOF is een emotionele rollercoaster die je gewoon wilt lezen, wat zeg ik.. moet lezen. Met een fijne schrijfstijl neemt de auteur je vast en laat je tot de laatste pagina niet meer los. En doet het wat een goed boek moet doen, je laten voelen wat de hoofdpersoon voelt. Een echte aanrader voor liefhebbers van bijvoorbeeld HART-SLAG.

Meer recensies van ManuelaSnoek