Fantastische whodunnit

ManuelaSnoek 08 december 2020
Het boek is spannend vanaf de eerste pagina, vooral vanwege de woorden die Emily lijken te achtervolgen; de verkeerde dader heeft vastgezeten voor de dood van je vader. In deze spannende whodunnit leren wij meer over haar vader en de zaak waaraan hij werkte met zijn partner. Doordat je verschillende verhaallijnen meer meekrijgt over zowel de zaak en de personages, zorgt het ervoor dat je door wilt blijven lezen. Je wilt meer weten en erachter komen wie het heeft gedaan.
Nina heeft met geheugenspel een boek neergezet dat niet onderdoet voor fatale keuzes. Het heeft de spanning, de drive om alles uit te zoeken en een verhaallijn/plot die fantastisch in elkaar zit. Emily is een ijzersterk personage en je raakt gehecht aan haar. Zelfs als fantasy lezer vond ik dit boek een aanwinst voor mijn boekenkast. Het is interessant en een fantastische whodunnit.

Meer recensies van ManuelaSnoek