Goede thriller

Marcella_leest 15 maart 2024
De cover van het boek trok mijn aandacht in de bibliotheek. Een mysterieus huis, waardoor ik nieuwsgierig word wat hierachter zit. Om daarachter te komen zit er maar 1 ding op: het boek lenen en lezen!

Ik vond dit een goede thriller. Het wordt verteld vanuit 2 verschillende perspectieven. Vanuit welk perspectief verteld wordt staat duidelijk aangegeven aan het begin van het hoofdstuk.

De schrijfstijl is vlot en leest fijn. Ik pakte het boek dan ook al snel weer op om nog even een hoofdstuk te lezen.

Het boek heeft zeker spannende momenten. En liet mij meedenken met wat er nu eigenlijk allemaal aan de hand zou zijn in het dorpje Pine Ridge.

Ik ben benieuwd naar de andere boeken van Anna Downes. 'Het veilige huis' is al te lezen, en 'Vermist op Red River Road' komt 27 augustus 2024 uit, beiden ook uitgegeven door Uitgeverij de Fontein.

Meer recensies van Marcella_leest