Prima met wat twijfel punten

Marcella_leest 23 maart 2024
Een prima boek. Maar aan sommige punten twijfelde ik wat, waardoor ik wat moeite kreeg om verder te lezen.
Het begon, naar mijn mening, sterk. Het maakte me nieuwsgierig naar de hoofdpersoon en zijn gave om iemands leeftijd en sterfleeftijd te zien. En wat hij hiermee zou gaan doen.
Alleen ging het verhaal niet zoals ik had gehoopt. Ik kwam er daardoor ook niet lekker in. Er worden moorden gepleegd maar dat is vooral op de achtergrond en word meestal in 1 zin verteld omdat de vader van de hoofdpersoon hiermee bezig is.
En er gebeuren soms dingen in het verhaal, waar dan niet altijd een consequentie op volgt. En er lijken soms dingen toegevoegd zonder dat het tot zijn recht komt in het verhaal.

Ik ben alsnog wel benieuwd naar andere boeken van deze auteur. Want slecht was het zeker niet, en de schrijfstijl vond ik eigenlijk ook wel oke! Het is gewoon het verloop van het verhaal en bepaalde aspecten die ik wat minder vond.

Meer recensies van Marcella_leest